Tuesday, October 13, 2009

ulang tahun ke 2 kami....

Hari ini 13 Oktober 2009 genaplah 2 tahun usia perkahwinan aku bersama my hubby...kalau ikutkan bulan islam 1 syawal ari tu dah pun cukup 2 tahun...
Selama 2 tahun juga la kami cuba mengenali satu sama lain...kami berkenalan, bercinta, berkongsi kasih, susah dan senang bersama-sama... cuba mengekalkan kebahgiaan rumahtangga...ya syukur,aku bahagia dengan kehadiran suami yang penyayang serta baby yang comel & sihat..happy...




Baru je berkahwin, kami diberi rezeki awal...aku disahkan mengandung (org kata bunting pelamin)...syukur aku tak de alahan waktu mengandung...gambar atas tu time aku pregnant 5 bulan...


Cukup 40 minggu baby aku selamat dilahirkan...tarikh 24 Julai 2008 aku dan hubby telah sah bergelar ibu & abah...kami namakan baby boy kami Irfan...1 nama yang cukup simple tapi bermakna bagi kami...
Sewaktu Irfan nak cukup 1 tahun..aku diberi rezeki kerja...syukur alhamdulillah...cuma aku sekeluarga terkilan sangat sebab kami terpaksa berpisah..1 di Selangor, 1 di Perak dan 1 di Kelantan...sedihkan terpaksa berkorban...aku terpaksa terima sebab ini untuk masa depan kami sekeluarga..maafkan ibu ya sayang...sayang abah..sayang Irfan...


No comments: