Sunday, October 11, 2009

ponteng kelas...

hari ni adalah hari ke-3 aku berada di Klang...emm..cuti hujung minggu+cuti wat sendiri...Jumaat ari tu aku ada kelas tapi aku telah menekadkan diri untuk ponteng kelas pentaksiran (maaf tn hj.xdpt menghadirkan diri ke klas sbb nk siapkn assignment)ciri-ciri pelajar yang akan cemerlang...huhu2



Petang Jumaat tu aku naik bas dari Tg.Malim ke Pudu..bas bertolak dalam kul 6 lebih..around 7.15pm something aku dah terpacak di Pudu...sebelum bas bertolak aku dah inform my hubby abik kat Pudu...ntah camane plan aku silap kot..bagai nak rak aku setia menanti sambil berdiri..seingat aku dekat sejam lebih la aku berdiri kat tepi jalan..sampai org dah bertukar aku ngan tiang huhu2..jem beb..jem!!ada roti dh aku sapu kt roti huhu2...bengang juga la sebab perutku dh menendangkan lagu keroncong gara2 xmkn nasi seharian..dari pagi sampai ke mlm mkn roti je..tambah pula hubby aku xsampai2..tapi nasib baik pujuk diri utk aku fikir cara waras...utk tahan kemarahan..huhu2..muncung gak mulut time masuk keta...hubby aku senyap je..aku pun xde modal nk berborak...sori,rasa bersalah gak nyusahkan hubby aku abik di pudu mlm2 tambah lak ngan jem teruk2...ala sekali sekala bukannya selalu tapi aku dah serik nk menanti lama2 ni..ya ke serik..bukan ke hobi aku suka tunggu2 ni....
Esok pun aku akan ponteng kelas juga..kelas pagi...ni saje je..xpernah lagi aku ponteng kelas..almaklum 19hb ni aku dah nk final exam utk sem ni...so xpe kot ponteng huhu2..sekali sekala wat onar...*adik-adik yg masih lagi belajar jangan meniru aksi ini.
Seminggu exam...pahtu seminggu cuti..emm..hoorai!!..bolehlah balik kg jumpa Irfan...huhu2..exam dah dekat study lum lagi...ciri-ciri pelajar yg rajin..rajin cuti


2 comments:

Eliss said...

hikss..aku pun memang muncung2 gak kalo lama tunggu...
nway, good luck for ur final..banggakan irfan ok!!

ctlinda said...

utk eliss:tq..insyaAllah akan try yg terbaik