Sunday, August 16, 2009

sejenak di kampung...

Gara-gara UPSI dikuarantinkan H1N1 baru-baru ni aku dapat cuti seminggu...apalagi aku ambil la kesempatan tersebut balik kampung tengok Irfan...cian Irfan, sebulan aku duk UPSI tak pernah aku balik menjenguknya...lagi kesian time cukup setahun ibu dan abahnya juga tak de disisinya...sabar ya sayang...ibu yang lebih terasa sedih..


Walaupun Irfan dah cukup setahun Irfan tak boleh jalan sendiri lagi..dia kena dipimpin atau pegang pada sesuatu..selain perkataan abah dan ma, Irfan dah boleh sebut nak..Irfan juga suka sangat mengigit orang dan ada 2 sebab untuk dia mengigit..1 sebab dia suka sangat kat orang tu dan 1 lagi sebab dia geram atau marah apabila perilakunya dihalang...huhu2..


Geram sangat nak cubit pipi Irfan...aku tengok dia semakin tembam...tapi baru-baru ni timbang tak de la berat sangat..cuma 9.1kg je...rindunya nak jupa Irfan lagi

















Irfan bersama sepupunya abang Faisal

Irfan bersama Fikri sepupunya...




bersama atuk dan neneknya..nasib baik Irfan nak duduk dengan diorang

Irfan dengan mak-mak saudaranya:

dengan cik Su


dengan mak Udanya....

3 comments:

One Simple Tech said...

Nice Article!

One Simple Tech - Computer News, Reviews and Guides
The Forex Site - The Foreign Exchange
MagicStix - Personal Blog of MagicStix

Thanks!

Bonda said...

wah selesanyo nampok irfan duduk,dlm bakul lagi...

||♥Shahida♥|| said...

ai lama xdgr citer u linda & irfan nih...sihat tak...hrp semua ok