Wednesday, August 19, 2009

saje nak mencoret...

banyak sekarang ni kan isu H1N1 melanda IPTA..kejap-kejap tutup la kuarantin..aku bukan tak nak cuti, jauh di lubuk hati ni nak sangat cewah! bermadah lak...tapi tahu-tahu je la banyak keje nak kena buat..masa belajar pun tak panjang...nanti tak pasal-pasal kena postpone...
aku sendiri pun hari ni tak sedap badan..tak demam pun cuma selesema je, gara-gara semalam gi kelas kena hujan, bestnya dapat main hujan huhu2...harap-harap tak berlanjutan selesema ni...

3 comments:

Bonda said...

jaga lah kesihatan tu..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

jaga kesihatan tau...moga sukses selalu!

ctlinda said...

utk bonda&eliss: tq...saya sihat, w'pun doktor ckp saya ada demam sikit..;)