Sunday, August 16, 2009

ABM?....

dah berzaman aku tak update blog ni...bukan pe busy..wat2 busy..selama aku tak usik blog aku ni banyak dah perkara baru telah muncul dalam hidup aku setelah bergelar pelajar semula...antaranya ni lah, aku dan geng seangkatan aku belajar membuat Alat Bantu Mengajar ataupun lebih dikenali ABM...
Aku berserta geng seangkatan telah diberi tugasan membina 3D model, transparency dan poster...memandangkan aku course pendidikan khas( masalah pembelajaran ) kami 1 kumpulan telah sepakat untuk mengajar pelajar kami mengenai pakaian asas...selain kumpulan aku, ahli kumpulan yang juga sama course perlu mencari idea apa yang perlu diajar kepada para pelajar tersebut...antaranya, mengenal bentuk dan mengenal setiap jenis bendera yang terdapat di Malaysia...nanti insyaAllah lain posting aku masukkan gambar-gambar mereka..



ni la group aku lab aku, subjek Teknologi dan Inovasi Dalam Pendidikan..dari kiri Ching, sheila, aku, kak Su dan Wan


Sheila sedang membentangkan transparency


pakaian 3D model adalah hasil tangan aku sendiri..comel x? huhu3...

ni la bentuk posternya...




No comments: