Saturday, July 18, 2009

ari minggu yang membosankan...

ari ni ngan esok aku cuti..cuti hujung minggu..tak tahu nak wat pe..1st aku berhujung minggu di Proton City...tanpa familiku...ya, mulai sekarang aku kena belajar untuk menghadapi tu semua seorang diri...
Ikut plan, akan aku habiskan masaku ari ni dengan membuat tugasan-tugasan yang berlambak tu..tapi hanya plan...aku hanya membaca sikit je..selebihnya tidur...teruknya...tu pasal aku ambil keputusan ajak kakak serumah p riadah ke tasik yang berhampiran dengan tempat aku tinggal...tup-tup aku terlekat kat cc, so riadahnya di cc la huhu2...
Macam mana la keadaan Irfan sekarang..dia duk watpe ya...aku nak telefon gak kat kampung mungkin kuar dari cc ni kot..aku try call kat dalam cc ni line tak clear la...hubby aku la dah sembuh ke sakit kepalanya??...harap-harap dah ok...jaga la kesihatan tu, jangan la kuat sangat mengadap komputer tu..banyak-banyakkan rehat ya sayang.....

2 comments:

rumiza.rashid said...

ala siannye.mesti hati rasa sayu bila ingat irfan.tabahkan hati.
irfan pun mesti tgh ingat maknye gak tu

ctlinda said...

tema kasih