Saturday, April 18, 2009

saje nak cerita....

hari ni terajin pulak aku posting dua kali...sebenarnya semalam lagi aku nak cerita pasal ni tapi tak kesempatan...aku cuma nak cakap semalam kami minum petang makan roti canai yang dibuat sendiri oleh aku..resepi ni kakak aku bagi...banyak kali aku buat tup-tup semalam jadi..sedap juga la cuma kecil je..aku buat roti canai cicah inti kacang hijau campur epal hijau..best gak ada manis & masam


teh susu + roti canai + kacang & epal hijau

yang ni inti kacang diisikan ke dalam roti canai...yang tu semua abis aku makan sorang hihi2


hari ni pula, minum petang kami air teh susu bersama onde-onde...tu pun kuih aku buat sendiri...teringat lak bulan puasa...biasanya famili aku makan onde-onde masa berbuka puasa je...hehe2 saja nak test skill

4 comments:

Bonda said...

ngarut iti kace ijau. kalo dok panda masok pong jange cite ko ore.. kuikuikui

Ayahcik (akaun pinjam)

ctlinda said...

ko abg yie:ko demo ngarut la ko kami sini betoi la...cik nda memang suka mcuba resepi baru..xcaya sudah...hihi2 memang sengaja pun nk cete sebab lain dari yang lain

rumiza.rashid said...

huhu roti canai satu!

terer tebar roti rupenye yea

ctlinda said...

utk rumiza: x terer pun teber tp terer mkn hihi2