Sunday, April 05, 2009

ini bukan April Fool..ini betul-betul terjadi...

3 April 2009...antara tarikh yang bersejarah bagi negara kita Malaysia...iyalah...mana taknya, tarikh tersebut la kita rakyat Malaysia mendapat Perdana Menteri baru Dato Seri Najib...tak sangka kejap je Pak Lah larat menerajui negara ni...ke mana la Pak Lah pas ni...p bercuti ke...tenang-tenangkan fikiran yang terasa berserabut tu...lantak la apa aku nak peduli bukannya aku PA dia huhu3 PM baru kita camane lak..apa orang selalu cakap wait & see. so tunggu je la....yang pasti amanah yang diberi dipikul ngan penuh tanggungjawab ikhlas jujur dengan nama Allah... jangan manis di mulut je selebar senyuman...bukan pe takut sebelum ni 3 negeri..lepas ni 1/2 Malaysia dah terlepas tangan, baru la pelbagai taktik usaha akan timbul...tapikan aku selalu terfikir camane la negara kita jika pihak lawan yang memerintah...apa kata kita cuba try test huhu2 best gak baru meriah sejarah Malaysia emm...


mungkin bakal menjadi pemimpin

ok la...camane lak ngan tarikh ari ni.. 5 April 2009 tarikh yang bersejarah gak kepada anak sedara aku Kamarul Asyraf...8 tahun sebelumnya dia telah dilahirkan pada tarikh tersebut...tak sangka dah besar rupanya anak sedara aku ni...almaklum aku ni terasa muda lagi huhu2..untuk abang Asyraf..cik Nda tujukan lagu ni khas untuk Asyraf:
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu Asyraf...
semoga panjang umur murah rezeki...
adios...astalavista bebehh..huhu3...



2 comments:

ctkini said...

weh!...mu ni tinggi cita2.anak bonda hok keno,... bakpo x letok gambar irfan.

ctlinda said...

cikni, besday boy sape?watpe nk ltk gmbr Irfan...biar abg dio lu..nanti adik dio follow la