Thursday, April 02, 2009

bestnye..balik kampung..dapat Ferrari lagi...


Ni gambar yang diambil on the way balik ke kampung...kami bertolak lebih kurang pukul 4.45pagi hari Khamis bersamaan 26 Mac 2009...saje kuar awal agar dapat sampai awal...kami sampai leh kurang nak dekat kul 3 petang di umah mertua aku..ok gak perjalanannya sebab tak banyak kenderaan, maybe bukan time cuti kot...Mujur Irfan tak banyak kerenah..jap-jap tertido, lenguh tangan aku pangku dia tido

kat laman umah mertua aku...lepas asar aku ngan my hubby bawa Irfan jalan-jalan kat laman umah...Irfan nangis tak nak gi ngan orang lain selain aku dan waktu ketika boleh la bersama abahnya..lotih aku dibuatnya Irfan, asyik nak aku duduk dekat dia je..jap-jap nangis, naik tension aku...nak dekat balik Klang baru Irfan nak berbaik-baik ngan nenek atuk ma tok mak pak sedaranya dll...Irfan jadi camtu rasanya dia sentiasa berada bersama aku kot, jarang bergaul...

Irfan bergambar ngan kakak Husna anak long


ari yang ke-3 kami balik ke umah ma aku lak...petang Ahad bawa Irfan gi tengok orang wat kuih roti kukus di atas balaishah sebab malam tu ada ustaz bagi kuliah..bukan saje tengok tapi kami juga jadi tukang rasa, bukan 1 kami rasa tapi sampai 3, 4 biji kami rasa huhu2 best..sedap...aku bagi gak Irfan try naik basikal abang Faisal, tak sangka bukan main excited lagi dia nak kayuh..tunggu ya besar sikit minta abah belikan k...dan satu lagi kesian kakak ipar aku kak Za, dia terlibat ngan eksiden motorsikal..sebelah tangan kanannya bengkak tak leh gerak, pahtu pipi dia tercalar..naik gerun aku tengok tangan dia...harap-harap tangannya cepat sembuh..

semasa on the way balik ke Klang aku singgah ke Gua Musang umah Ayah Nor pak sedara sebelah my hubby..saje nak bertemu mato ngan mereka sekeluarga...dalam duk lepak kat umah mereka, tak sangka Irfan dapat hadiah keta Ferrari dari Ayah Nor....tema kasih kalu leh nak lagi..umah Ayah Nor memang banyak koleksi model keta tu, tak sangka 1 daripadanya dah jadi milik Irfan.

ni gambar Irfan aku abik tadi..Irfan makan keropok yang di bagi khas untuk Irfan daripada ma tok kesayanganya huhu2 nanti ada orang jeles...keropok tu sebenarnya nak diposkan kepada kakak aku di overseas tapi disebabkan Irfan cucu kesayangannya jgn jeles sanggup dia bagi Irfan rasa lu..jangan risau nanti ma beli wat lain ko mu huhu2

3 comments:

ctkini said...

x jeles koksir dah loni,tua dah.irfan nak gapo pun hak cikni ambik la hak mano ada rmh ma tok tu,cikni bagi.

ctlinda said...

ko c.Ni: huhu2 aku juga la muda lagi..still mantain!!harta sako takde ko nak v..kt umah ma tok je ko..wat pekan xser v ko huhu2

Eliss said...

semangatnya irfan..bestnya balik kampung!