Wednesday, April 15, 2009

hepi besday che yah...



hari ni adalah hari jadi adik bongsuku yang ke-23 tahun...tak sangka adikku dah dewasa tapi tu la perangai macam budak-budak lagi..manja lebih...ngada-ngada...tapi aku rasa dia la penghibur hati kepada ma aku setelah kematian ayah aku...ya la, walaupun dia sekarang sedang berkursus jururawat kat Port Dickson terpisah jauh ngan ma aku tapi tiap masa dia telefon ma aku..bukan saja tiap hari, aku rasa tiap saat adikku tu telefon ma aku..nak harapkan aku tunggu topup dulu la...nasib baik ada dia jadi tak la ma aku terasa kesunyian...

untuk adikku yang memang aku panggil 'adik':
semoga panjang umur murah rezeki...diharap usia yang bertambah akan mematangkanmu

3 comments:

Bonda said...

"HAPI BESDtAY"cik yah ahcun.

p/s:nak suruh aadik bersifat matang,ibu irfan dah matang ke?hihi..

ctlinda said...

ko cikni:hihi2..ibu Irfan dah...

Bonda said...

23 doh? tuo bako doh ropanya. kuikuikui

Ayohcik pinjam akaun bonda