Wednesday, April 15, 2009

Irfan masak apa tu?

Irfan kalau aku masuk dapur tak sah kalau dia tak ikut sama...almaklum nak jadi anak yang baik tolong ibunya masak...tapi yang sebenarnya dia nak main periuk...bukan aku yang bagi dia main tapi memandangkan aku letak kat lantai periuk tu, dia leh capai sendiri dengan tangannya...aku larang pun dia buat tak endah je huhu2


dan ni la padahnya bila tak dengar cakap ibu...lekoo..lekoo periuk tu..terlekoo dahinya sendiri...nangis...ada abah tolong gosok dahi


dah sembuh sakit tu Irfan p ambil pula tudung periuk buat ganti main periuk tadi yang aku sembunyikan darinya...susah kalau ada 2 chef kat dapur, lebih-lebih lagi ada chef cilik banyak keje kena buat...

1 comment:

Bonda said...

Rajin irfan masak...nok bagi ibu ngan abah makan ko?...masak banyak2 bagi ibu ngan abah makan biar gemuk sikit...hihi


p/s:cicit wan esah,cucu wan lilah n anak buah cikni keno rajin masak..sbb