Sunday, May 11, 2008

sesi memberi ucapan...


Pertama sekali aku ingin ucapkan selamat menyambut ulang tahun kelahiran ke-19 kepada anak sedara aku GG yang kini berada di Petronas Tronoh. Ari ni besday dia. Aku harap dia bertambah matang dan sukses..kami dah lama tak bertemu tapi sebagai ibu sedaranya aku harap dirinya dirahmati dan dimurahkan rezeki oleh Allah SWT....amin.

Sempena ari ibu lak, selamat menyambut ari ibu kepada:


*mamaku sayang (Wan Halilah) kat kampung Kok Majid Sg Pinang. "Ma,ko ratu atiku..segala jasamu tak mampu aku balas seperti mana ko berikan kpd aku dan adik beradik yang lain. Walau pun kita berjauhan aku selalu mengingati dirimu mama..jaga diri baik-baik..semoga ma berbahagia selalu,dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki oleh Allah."


*ibu mertuaku yang dihormati (Rusnani) kat kampung Telaga Bata. "Semoga Ma berbahagia selalu disamping abah dan anak-anak tercinta kat kampung tu. Mesti ma tengah sibuk,almaklum nak terima menantu baru..sibuk2 gak kesihatan jangan diabaikan k."


*kakak-kakakku termasuk kakak2 iparku semoga menjadi ibu mithali serta berbahagia selalu disamping keluarga tersayang. Kpd kakak aku kak tini yang berada di oversea.,tak rindu aku ko?


*nenek serta mak-mak sedara aku tak kira di mana berada termasuk rakan-rakanku yang telah menjadi ibu dan bakal menjadi ibu semoga anda semua gembira menjadi ibu dan pendidik kepada anak2


*semua ibu di Malaysia hargai apa yang anda miliki...


No comments: