Friday, April 02, 2010

hati yang sayu...

dah lama aku tak update blog aku ni...malas rasanya sebab tiada gambar terbaru Irfan untuk aku hiasi kat bolg aku ni....sunyi rasa diri ini bila ibu dan anak terpaksa berpisah...terasa bersalah pun ya disebabkan diriku, anakku terpaksa berjauhan dari abah dan ibunya...

macam mana la keadaan Irfan sekarang..walaupun baru aritu balik berjumpa Irfan aku rasa dah lama aku tak jupa dia....maybe sebab lepas ni aku dah tak ada cuti...semalam aku telefon mak mertuaku bertanya kabar Irfan...Irfan bertambah lasak dan bertambah gagah...aku berharap sangat dapat balik dan menjaga Irfan sekejap walaupun sehari...ya, aku nak ringankan beban mertuaku..cian kat diaorang, penat melayan anakku yang bertambah lasak tu...berharap sangat masa ni akan cepat berlalu.

No comments: