Saturday, March 20, 2010

sejenak di kampung masa cuti sekolah hari tu...

Irfan dengan minat yang masih sama iaitu membelek2 setiap helaian buku..la ni yang terbaru cuba membaca buku mengikut kefahaman sendiri.


Fikri sepupu Irfan yang Irfan suka sangat untuk memeluk dan mengigit (tanda sayang sangat huhu2)






Irfan bersama dengan ma tok dan cik yah "koya" hihi2...




Tahniah untuk adikku...semoga jadi mici yg cemerlang di dunia & akhirat...jangan duk koya sokmo...







dah besar pun masih tidur kat buaian...almaklum kalau tidur kat bawah, tak tido nya...susu pun tak abis sibuk nak gi main...




salah satu favourite Irfan...main bawa kerusi, tak pun bawah meja....




Nur Zahratul Aina Binti Zulkifli....new born baby girl ayah su aku...tahniah! dah 3 bulan usianya tika ni






dalam proses pengubahsuaian umah..bukan umah aku tapi umah mertua aku...pasni lega la kalau balik ramai-ramai pun



Irfan juga turut membantu merata-ratakan pasir dan mencari gali pasir/tanah yang sesuai untuk digunakan...pasir pun favourite dia juga...


sedang memantau keadaan tapak pembinaan...





















4 comments:

Bonda said...

pasni bubuh lg byk2 gambar,terubat rindu kami yg jauh ni..

ctlinda said...

insyaAllah ada kesempatan lg blk kg kita letak byk2 gambar k

nadz said...

Salam,

Comelnya baby Irfan.

ctlinda said...

tema kasih mama nadz