Tuesday, November 03, 2009

gambar terkini Irfan dari 26/10-1/11/09...


26hb okt. 2009 hari tu, aku balik la kg sempena aku jadi budak rajin so dapat la cuti huhu2..saje nak melalut...sebenarnya aku cuti sem...kejap je,1 minggu...okla dapat juga aku lepaskan rindu kat Irfan...


Aku balik hari tu, umur Irfan sudah mencecah 1 tahun 3 bulan...berat dia time tu 10.5kg...terasa juga la lenguh-lenguh sakit urat aku ni sebab dukung dia huhu2....perkembangan Irfan yang ketara sangat aku tengok ialah dia faham bila kita bagi arahan..suka sangat aku tengok perkembangan Irfan..aku ada try test juga la betul ke Irfan faham apa yang aku cakap...ya..dia faham, bila aku minta ambilkan pampers bagi kat aku, dia abikkan dan hulur kat aku...happy sangat..1 yang positif..



Masa aku mula-mula sampai kat kampung, Irfan tak nak dengan aku..aku pujuk-pujuk baru dia mai...aku belikan Irfan kolam untuk buat main tapi dia tak nak...dia lebih suka besen lagi dari kolam huhu2..petang-petang sibuk ajak orang kuar jalan-jalan...ajak nenek dia naik basikal....ajak aku jalan-jalan keliling kampung hihi2 keliling sekitar umah je...Irfan dah kurang nangis, dia suka sangat berkawan, macam-macam la dia nak cakap sampai aku naik tak faham...






















4 comments:

ctkini said...

cabiiinyo...cerdik je nampok.raso2 molek doh kalu v adik.hihi...

p/s:bakpo bubuh jugok gambar hok napok pundun...

ctlinda said...

utk cikni:nanti2 la nak adik pun,Irfan xpuah manja lg...nak nunjuk kolam sbenarnyo..ado lg wat sensor tapi xditanyangkan hihi2...

mek da ©™ said...

linda, irfan minum susu pe..berketul2 badan dia...hehe..semangat!

ctlinda said...

minum susu langkah ke2 dutch lady.guna brand tu jak dia lahir lagi