Sunday, April 12, 2009

saje...ngapa?

adakah anda pernah berasa kecewa...apabila terlalu berharap tetapi harapan hanya tinggal harapan??...tu soalan yang ditujukan daripada aku kepada diri aku sendiri...Ya pernah...ingatkan sekali tapi tak sangka ia berlaku beberapa kali...peristiwa berharap tu berlaku lagi hari ni...sedih, ikut aku, aku tak nak sangat berharap sebab aku tahu ia amat menyebakkan dadaku tetapi apabila seseorang tu bersungguh-sungguh dari segi percakapan dan perbuatan menjadikan aku tahu aku perlu ambil serius dan berharap ia berjalan lancar seperti yang dirancangkan awal-awal..emmm...seperti yang selalu diungkapkan kita hanya merancang tetapi semuanya ditentukan oleh Allah SWT, so aku kena anggap apa berlaku ke atas aku hari ni pasti ada hikmahNya...tapi tu la...terasa bengang juga la bila peristiwa seperti dahulu berulang kembali...dah, lepas ni malas aku nak bersungguh-sungguh terutama apabila nak pergi ke sesuatu tempat, wat sakit hati je...baik je duk umah tengok tv, tido makan...pahtu wat blog....errk..bosan

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ni saper mungkir janji ngan ko ni??nak aku bababkan?hahaha

ctlinda said...

to eliss: benda dh jd lipatan sejarah bukannya leh diulang kembali...ko xyah la nk tolong bababkan nanti ilang seri mood pagi ko yg aku rasa sentiasa ceria tu hihi2...