Wednesday, March 18, 2009

kita cete pasal artis la pulak...

ari ni aku nak bergosip sikit...aku geram la ngan seorang artis ni...dia dah la artis glamer, leh dianggap diva Malaysia tapi gak aku rasa dia tak bagi contoh yang baik la..tu pendapat aku la huhu2...

korang bayangkanlah sekejap tertutup lingkup, sekejap terbuka..tahu la rambut tu cantik...aku sedar aku ni bukannya warak sangat, ilmu agama pun cetek tapi gak aku tahu la serba sedikit tu pasal tutup aurat...ari tu aku tengok dia buat 'show' untuk maulidur rasul kat tv , cantik je pakai tudung, rambut seurat pun tak nampak..sejuk mata memandang...ingatkan nak terus camtu...rupanya panas tak sampai ke petang, tup-tup aku tengok yang terbaru kat tv, dia dijemput 1 siaran tv ni untuk mengulas tentang lakonan pertamanya kat teater..frust aku tengok, dia pakai tudung cam makcik jemur kain je ke depan umah..mungkin dia tak yakin lagi kot untuk tutup jambul di kepala...mungkin...

aku tahu la, aku ni sape...dia tu sape...cuma aku berharap sangat dia yakinkan hatinya untuk terus memakai tudung dengan elok...sebab aku rasa suaranya 'still mantain' walaupun bertudung....

No comments: