Saturday, March 14, 2009

Irfan suka wat kejutan...

hari ni Irfan berjaya buat terjunan dari walkernya...pagi-pagi lagi Irfan dah buat kami semua terkejut..waktu tu aku ngan abah dia sedang bersarapan kat ruang tamu, jadi aku bagi la dia main-main kat dalam walker...tetiba dengar suara Irfan menangis kat dalam bilik tido...rupa-rupanya badan dia dah terjunam ke lantai & nasib baik kepala dia terjatuh ke atas beg tangan aku yang aku biasa letak berhampiran katil..kalau tak, tak tahu la, reaksi Irfan lak nampak aku, mula-mula nangis pahtu ketawa...lepas kejadian tu aku jadi fobia nak letak Irfan kat dalam walker tapi aku letak juga la cuma kalau dia main jauh dari aku, hati aku jadi tak tenang....Irfan..Irfan...

1 comment:

Bonda said...

Baso dia anok laki...budok cergas.tunggu buleh kaki kito tengok lagu mano.