Tuesday, March 03, 2009

Gambar2 Irfan jer..yellow time!!




antara aksi-aksi Irfan yang aku rakam dia tersenyum...Irfan susah sangat nak senyum bila kita tangkap gambar dia tapi apa yang menarik dia suka sangat kalu kita nak tangkap gambar dia..buktinya jika dia menangis tapi boleh berhenti menangis untuk posing sekejap dan pas tu sambung balik menangis...hehe3 macam-macam kerenah la Irfan ni...

p/s:baju Irfan pakai ni dihadiahkan oleh kawanku Aini...tema kasih kalu leh bagi la lagi huhu2

1 comment:

Bonda said...

comelnya mcm bonda je,hancem mcm ayah cik..tembam mcm ibu masa kecil.hi..hi..