Friday, February 13, 2009

masa bermain....



ni la antara alat permainan Irfan..'walker' & 'stroller'..kalu dia penat bermain 'walker' atau dah boring meniarap, abahnya akan masukkan dia ke dalam 'stroller'...abah Irfan memang rajin tolak..ibunya tak beberapa rajin hehe3

Aku letakkan Irfan kat walker masa umur dia 4 bulan...ada orang cakap awal sangat bagi duduk kat dalam tu..tapi badan Irfan dh keras,pahtu dia suka...selain tu, untuk memudahkan aku membuat kerja rumah terpaksa la..aku tak larat nak dukung dia sambil memasak...korang nak tahu baru 3 hari kami beli walker tu,tempat duduknya dah terkoyak dek beratnya Irfan kot..ehmm..whatever la yang penting anak ibu sihat.

Stroller tu pulak,bukan kami yang beli tapi kawan baik my hubby kat ganu yang hadiahkan..tak sangka diaorang sudi hadiahkan keta kat Irfan,bukan je tu,hamper ANAKKU pun Irfan dapat...budget dalam rm300 kot aku rasa...UNTUK KAK LA & ABG ANDY tema kasih daun keladi,kalu leh nak lagi huhu3..

1 comment:

Bonda said...

Alhamdulillah murah rezeki anok saudaraku.

Weh,tolong royat ko adik ipar kawe tu stroller org tolok kat luar buke dlm rmh.