Thursday, February 05, 2009

aku dah kembali...

sorry...dah lama aku menghilang..bukan aku merajuk,bukan patah ati ke atau nak bawa diri jauh-jauh dari dunia cyber ni cuma aku nak berehat tenang-tenangkan minda yang kosong..huhu2..takde la,sebenarnya komputer aku ni yang kena berehat lama...sakit kena masuk spital ganti organ baru..mujur panjang umur lagi...

aku pun sebenarnya malas gak dah nak bblog ni...almaklum dah naik pangkat(dari isteri-ibu) banyak kerja nak kena urus..nak biasa2 kan diri lu nga jawatan baru ni tapi sayang la nak tinggal terus bblog ni..em aku rasa mungkin aku ada kelapangan baru aku menulis kat blog ni..

kla moshi2...

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kalo malas nak menulis pasal diri sendiri, tulis laa pasal baby ..hikss...

Bonda said...

selamat kembali ke dunia blog.