Thursday, September 11, 2008

Selamat Berpuasa...

ARI NI IRFAN BERUMUR 49 ARI




Baru-baru ni seingat aku 31 Ogos,Irfan demam.Lama gak dia demam lebih kurang 5 ari,kesian dia,dia dijangkiti chicken pox atau lebih familiar di kalangan kami kena bertih...Pada usia yang masih baru tika tu 39 ari Irfan dah terkena penyakit tersebut...yang Irfan leh buat hanya menangis sehingga suara dia serak.Aku bersama abahnya serta ahli keluarga yang lain berusaha dengan bawa Irfan ke klinik dan berubat secara tradisional untuk dia sembuh dari penyakit tersebut.Atas usaha kami sekeluarga Irfan telah sembuh dari penyakit tersebut,cuma parut je belum hilang sepenuhnya.Syukur alhamdulillah...

Pasal tekanan darah aku lak,aku dah tak yah jumpa doktor lagi. Masa temu janji aku ari tu 7/9/08 BP aku normal walaupun dah 2 minggu aku berhenti makan ubat,oleh sebab itu doktor telah mengesahkan aku bebas dari penyakit tersebut..sekali lagi aku bersyukur kepada Allah SWT..mungkin berkat bulan Ramadhan..yang paling penting bersabar dengan segala dugaan yang diberi oleh Allah dan anggap setiap dugaan pasti ada hikmahnya..

No comments: