Friday, May 09, 2008

peristiwa semalam...


pagi semalam my hubby xselera makan. Ntah la..aku masak simple sangat ke atau dia tak sedap mulut. Sarapan kami biasanya makanan berat,menu utama nasi la. Pagi tu,aku goreng daging je makan nga budu,memang simple la tapi aku lalu je. Mungkin kot suami aku xlalu makan sebab sakit yang dihidapnya. Semenjak 2 menjak ni aku tengok suami aku pasti batuk dan selesema setiap pagi..pahtu batuk selesemanya akan berlanjutan sehari suntuk. Aku ada gak cadangankan pi klinik,dia kata xpe nanti sembuh la ni..dah cakap camtu tak nak paksa le. Tengah ari lak aku masak simple gak tapi aku tanya my hubby lu dia nak makan pe,almaklum le dia xlalu makan kena ikut selera dia le,menunya ayam goreng + ulam kacang panjang & lobak merah + budu sungguh simple...
************************************************************************************
Peristiwa ni pulak tak de kena mengena pasal makanan...semalam aku telah membunuh. Bukan bunuh orang,bukan nyamuk,bukan semut tapi cicak. Kalau bunuh nga getah atau racun tak pe gak tapi ni nga kaki. Aku tak sengaja terpijat ia. Kebetulan pulak my hubby lum balik dari keje,terkejut besar gak sebab 1 kali pijat je terus in'nalillah. Arghh..geli aku!!

No comments: