Friday, October 10, 2014

Belated birthday untuk Irfan dan Firas...


Ni semalam punya cerita...haha2..teruknye aku ni,dah la belated sambut birthday anak-anak,sambut lak memang ala kadar, pahtu share lak 1 kek utk 2 orang... memang cukup syarat je la..ada kek, potong dan makan..tu je...sorry anak-anak kesayangan ibu Irfan dan Firas..tahun ni ibu dan abah tak sempat nak beli kek pada hari kejadian yg sepatutnya...tapi ibu cuba penuhkan impian abg Irfan yg nak kek untuk birthday nye...terasa teruknya diriku ini :(

Tarikh lahir Irfan b. Ahmad Sadli 24 Julai 2008
Tarikh lahir Firas b. Ahmad Sadli 18 Mei 2013

Ibu doakan agar Irfan dan Firas menjadi anak-anak yang soleh, yang sihat dan cemerlang di dunia dan akhirat kelak..aamiin. .

P/s: kek tu perisa strawberry chesee cake..aku beli di kedai kek Segar fasa 4 Tambahan Bangi..rm54...not bad la rasa keknya..tapi next time tak nak dah beli kek tu, Irfan tak makan sangat, maybe aku boleh try marble cheese kek nya kot..sebab aku try kek tu cam better ckit rasanye dari kek aku beli...kek buah-buahan dia pun sedap gak..tapi semalam tak ada kek tu...

No comments: