Saturday, January 01, 2011

tak sangka dah tahun 2011....

Assalamualaikum.... happy new year 2011 :)

lama aku menyepi tup-tup bila dibuka blog aku tak sangka dah lama blog aku terbiar tanpa coretan baru dariku...ngapa ya aku malas nk update blog ni hihi2.(kena list dlm azam baru ni,aku mesti rajin mencoret ni)

aku sebenarnya tiada kesempatan nak menaip,nak menaip kena time free je,kena tunggu anak tido baru berpeluang mengadap laptop..nak keluarkan idea menaip pun kena take time,ada benda nak dicoretkan tapi tak terluah oleh perkataan...banyak bonar la alasannye hihi2....

pahni kena keje lak...untuk pengetahuan semua yang belum tahu, aku dah dapat keje,dah xjadi suri umah dah..irfan aku dah hantar ke taska...syukur akhirnya aku x perlu menunggu pokok anggur yang x berbuah dah :)

apa yang pasti blog aku mungkin x akan di update selalu...tiada broadband tiada segalanya haha2....kla selamat menyambut tahun baru 2011 semoga apa yang diazamkan tercapai

No comments: