Sunday, December 27, 2009

durian yang mahal bagiku...

semalam aku teringin nak makan durian...aku minta la hubby aku belikan...aku tak nak banyak sebiji pun dah ok...kat telok ada la 1 gerai yang selalu jual buah durian, kami pun menuju la ke tempat tu....buat-buat pilihan, aku pilih la durian gred 24D(cam dlm gambar bawah tu) isi warna kuning dan nak yang kecil je..tak tanya lagi harga..dah confrim timbang..habik ko..12.00hinggit!! kalau kat tg.malim maybe rm10 dah dapat 3 biji...maybe sebab gred kot...aku tak kisah sangat grednya yang penting ia durian...rasanya okla.

lepas beli durian, aku singgah lak kat cc nak print...2 muka surat je blank&white kena rm1.00...bagi aku mahal la... malam yang mahal...




3 comments:

Bonda said...

bestnya lulian,fressshhh puyaaa.........

♥.:Shahida:.♥ said...

UIK TERLIUR LEEEEE

Cikli said...

salam,

pembetulan sikit.
gred durian D24, kalau 24D tu macam saiz sesuatu je....