Wednesday, March 11, 2009

jom ikut saya "climbing"...




aduhh...bukannya kaki aku tersusuk duri ke pe...saje je nak beraduh hehe2..semakin Irfan membesar semakin lasak & cergasnya dia. Ada ketika leh terfikir nak berehat jap dari menjaga Irfan..1hari pun ok la...tak de la aku nak ke gim nak kuatkan stamina hehe3

Korang bayang la dalam umur baru 7 bulan lebih, merangkak pun tak boleh lagi, inikan pula nak berjalan tapi dia dah boleh panjat memanjat...bukan panjat pokok la tapi panjat walker ngan sofa untuk mengambil barang yang diingini...baru-baru ni terpanjat besar aku, leh dia panjat walker sampai kuar dari tempat duduknya, nasib baik aku ada kat situ sambut dia kalu tak, tak tahu la aku...kali ni aku kena perhatikan dia selalu bila naik walker..risau beb!

Panjat sofa pun kegemarannya juga. Aku sebenarnya tak kisah sangat dia nak panjat memanjat ni sebab Irfankan anak lelaki, so teruskan la tapi kalau leh biar aku ada bersama sebagai pemerhati tapi bukan sebagai pematah semangat....tak pa Irfan, ibu tak kisah yang penting anak ibu sihat dan cerdas!

2 comments:

Bonda said...

yo ko?sebab..irfan nurun bonda hak duk uk,cergas dan pantas.nasib baik la nurun me kalu nurun u?hi..hi..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aduhai irfan...notty erkk...ish..jangan panjat2 sangat..nanti jatuh tau..saya tak pandai lagi panjat2..ummi lom belikan saya walker :D
xoxoxo,
Nuha