Thursday, February 19, 2009

jom makan...





Pelbagai aksi Irfan makan yang aku ingin kongsi bersama korang semua...memang seronok tengok Irfan makan, comel dan lawak..korang nak tahu kalu dia makan mesti ada sound kat mulutnya..emm..dan bla-bla...aku pun tak tahu nak tulis camne..

Makanan febreb dia biskut tawar..aku bagi biskut baby 'rusk' tu bukannya dia nak makan tapi wat main-main, pahtu buang...nestum lak, kalu dulu-dulu masa aku mula-mula ajar makan, banyak gak dia makan, leh la 3 kali sehari, la ni sekali sehari pun puas pujuk baru nak makan...aku pernah juga buat nasi bubur kat dia tapi dia tak nak mungkin tak sedap kot aku buat...apa yang kami makan, dia nak makan juga..jadi la ni makanan dia biskut, susu, air masak dan nasi yang sama cam kami makan...

4 comments:

Bonda said...

Semangatnya,tangan tu kalu tumbuk org sedap.boleh gu ngan bonda nampaknya.[ma tok...,ayah cik kato]

Bonda said...

konpem idung c'nda hahaha... tp mkn dok nurung pulok. mungkin irfan nok royat ni la bakal tubuh abah yo suatu hr nanti. tunggu...

Ayohcik Irfan (pinjam akaun Bonda)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

saya suka makan biskut jugak..ummi selalu bagi makan biskut..ada perasa oren laa..pisang laa..syedap tau!
xoxoxo,
Nuha

ctlinda said...

bonda:ada juga gu

ayoh cik:idung c'nda mancung hehe3..mkn milih..insyaAllah,doa-doa la ya..

elissmie:irfan pun sama..bukan saje biskut tawar,biskut jacob oatmeal apricot,epal semua bantai..ibu dia la yg bantai bagi sampai tercekik almaklum xde gigi nk kunyah