Monday, May 05, 2008

kelih2,jenguk2,pandang2...

dah nak masuk tiga bulan aku pindah kat sini..masalahnya jiran tertangga pun aku belum bertegur sapa kecuali jiran sebelah umah aku. Ada la 2/3 kali aku berborak2 nga dia...tu pun 1 kebetulan kalau aku kuar umah terserempak nga dia.

petang2,aku teringin gak nak kuar umah,lepak2 nga jiran aku,nak berkenalan nga diaorang. Aku selalu gak nampak diaorang duk depan umah,teman anak2 diaorang main. Teringin je la tapi berat kaki nak kuar,aku ni lebih suka melepak di dalam umah dari duk kat luar umah (hobi dari lu lagi). Harap sangat aku diberi kekuatan atau semangat untuk berkenalan nga diaorang. Aku tahu, sebagai insan biasa atau orang normal kita tak leh hidup sorang diri,kita perlu bergaul.Bagi aku,nak mulakan sesuatu tu susah...kot2 dah termula asyik bersembang dapur umah aku tak berasap...hehe2 almaklum la bila dah berborak (xde la,aku tahu tanggungjawab aku)

2 comments:

ctkini said...

jangan stat "kelab bual" dah. Kat situ ler mulanya gosip dan dosa kering.

ctlinda said...

tu pasal duk pikir banyak kali,nak tubik ko dok.x pasal2 tergosip mengalahkan rancangan melodi