Wednesday, June 26, 2013

Krim membesarkan payudara

Kaum wanita memang tak dapat dipisahkan dengan berusaha untuk menjadi lebih cantik. Salah satu aspek yang selalu menjadi tumpuan ialah membesarkan payudara.

Aku telah menjual krim payudara FC keluaran syarikat Bio-Asli dengan agak berjaya di Internet. Walaupun untungnya taklah seberapa tapi kekerapan orang membelinya dariku membuat aku menjadi bersemangat. Rupa-rupanya produk sebegini memang hangat di pasaran dan ramai wanita ingin membelinya. Cuma mereka mungkin agak malu atau keberatan untuk membelinya secara langsung dari kedai.

Maka aku menjual krim ini secara online. Syukurlah agak banyak juga jualan aku dan setiap bulan ada sahaja orang yang menghubungi aku untuk bertanyakan produk ini sehingga kadang-kadang aku menjadi rimas dibuatnya. Maklumlah aku juga sibuk sebagai ibu (2 Anak) dan juga mengajar di sekolah. Pun begitu aku harus pasrah untuk terus berusaha. Aku harap pelanggan akan berpuas hati. Aku harus pasrah demi kepuasan pelanggan semua.

Krim payudara ini adalah menggunakan baha-bahan asli dan ianya lebih selamat berbanding kaedah seperti pembedahan dan juga menelan pil-pil hormon. Lagipun ia hanyalah melibatkan urutan luaran sahaja.  

No comments: